Учитель року-2017


Перелік матеріалів, наданих на конкурс:

Лист-представлення.
Заява учасника І туру конкурсу «Учитель року -2016».
Анкета.
Опис досвіду роботи 
«Розвиток творчих здібностей школярів засобами музичного мистецтва».
Додатки.
Конспекти уроків.
Сценарії позакласних заходів.
Фотографії.




АНКЕТА

учасника Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017»

 у номінації "Музичне мистецтво»

1.
Прізвище, ім’я та по батькові: Сидорович Ірина Мирославівна
2.
Дата  і місце народження:

03.02.1986, с.Викоти  Самбірського району Львівської області
3.
Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, 
e-mail:iryna.sydorovych@gmail.com
81454, с. Викоти, вул. Шевченка,79А, Самбірський район, Львівська область, 0685289242, 
4.
Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації):

КС 461868,  Cамбірським МРВ УМВС України у Львівській області
·            
Ідентифікаційний код: 3144509608
·            
Який(і) навчальний заклад (заклади) закінчили, у якому році, спеціальність згідно з  дипломом:

Самбірський державний педагогічний коледж імені Івана Филипчака,     2005 рік, «Початкове навчання», вчитель початкових класів, керівник дитячого хорового колективу;
Дрогобицький  державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2008рік,  «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література », вчитель української мови, української та зарубіжної літератур загальноосвітньої школи другого та третього ступенів.
·            
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу) :

Викотівська СЗШ І-ІІІ ступенів. с. Викоти, вул. Шкільна,34
·            
Стаж роботи:           загальний: 11
·            
           у тому числі педагогічний: 11
·            
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст другої категорії»
·            
Звання: --
·            
Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження): --
·            
Класи, в яких викладаєте: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
·            
Мова викладання: Українська
·            
Проблема (тема), над якою працюєте:

«Розвиток творчих здібностей школярів засобами музичного мистецтва».
·            
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:

Навчання неможливе на сучасному етапі без використання новітніх технологій, методик та програм. І тому у своїй педагогічній діяльності я намагаюсь  використовувати різноманітні інноваційні форми роботи та технології. А саме:

· інформаційно-комунікаційні технології ;

· технології рівневої диференціації та індивідуалізації;

· інтерактивні технології ;

· ігрові технології ;

· тестові технології;

  проектні;

· здоров'язберігаючі технології.
·            
Навчальна література, якою користуєтесь при підготовці до уроку:

1.Підручники для 1-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів, рекомендовані Міністерством освіти і науки України.
2. Навчально-методичні посібники видавництв «Основа»,     «Шкільний світ».
3. Періодичні видання з музичного мистецтва.
4. Художня культура.
6. Інтернет-ресурси.
·            

Ваше педагогічне кредо:

«Від краси музики до  краси  дитячих сердець".

«Успіх приходить до того, хто робить те,   
                що найбільше любить" .

СКАРБИ МУЗИКИ НЕВИЧЕРПНІ, ЯК НЕВИЧЕРПНІ ЇЇ МОЖЛИВОСТІ У МАЙБУТНЬОМУ. ВОНА БУДЕ ВІЧНО ЗРОСТАТИ Й РОЗВИВАТИСЯ, ЯК ВІЧНО БУДЕ ЗРОСТАТИ І ПОШИРЮВАТИСЯ ЛЮДСЬКИЙ ДУХ .

           
Д. ШОСТАКОВИЧ .


·            
Опишіть (у формі короткої замітки від 3-ої особи, обсягом до однієї сторінки) власний педагогічний портрет або свою візитну картку:
     Учитель – це завжди приклад, приклад високої гідності та етичних якостей. Вважаю, що формально стати вчителем може кожен. Але справжній фахівець той, хто в цій професії бачить своє покликання, свою долю, свій сенс життя.
     Погоджуюсь із думкою, що вчитель завжди учень, бо щодня щось нове відкриває для себе. Учитель повинен бути віддзеркаленням сучасності, провідником нового, для цього я намагаюсь часто використовувати сучасні технології. Моя мета – підтримати в учнів жагу до знань, розвинути і зберегти, вселити віру в себе, в свої сили. Використовую у своїй роботі найрізноманітніші освітні новації, а перевагу надаю інтерактивним методам навчання, коли спостерігається демократизація у спілкуванні учителя та учня.
    На мою думку, складових успіху вчителя небагато: потрібно мати власний стиль викладання, добре володіти навчальним матеріалом, застосовувати різноманітні методи, форми, прийоми й засоби навчання, постійно поповнювати знання, бути сучасною людиною, уміти вести урок так, щоб зацікавити учнів своїм предметом.
   Маю тверде переконання, що вчитель повинен постійно удосконалювати свій фаховий та методичний рівень, з огляду на це, беру активну участь у навчально-методичних семінарах різних рівнів, збагачуючи, таким чином свій педагогічний досвід. Велика зацікавленість у своїй роботі, небайдужість, наполегливість та щира любов до дітей, високий професіоналізм дозволяють завжди досягти поставленої мети.

·            
Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших освітянських  виданнях з можливим редагуванням: так
·            

Дата_______________                    Підпис учасника ________________



                                                                                                      Голові оргкомітету 1 туру

                                                                                                      всеукраїнського конкурсу

                                                                                                      "Учитель року-2017"

                                                                                                       Васьків М.М.

                                                      
                                                      Лист-представлення
Викотівська ЗСШ І-ІІІ ступенів представляє Сидорович Ірину Мирославівну
вчителя музичного мистецтва Викотівської СЗШ І-ІІІ ступенів на участь у районному етапі конкурсу «Учитель року - 2017» у номінації «Музичне мистецтво».
        У художньо-естетичній освіті сконцентровані значні можливості виховання творчої особистості, розвиток таких особистісних якостей, як почуття краси та гармонії, здатність емоційно відгукуватись на різні прояви естетичного у навколишньому світі.
      Учитель музичного мистецтва Сидорович Ірина Мирославівна планує свою роботу відповідно до вікових особливостей учнів, враховує під час викладання матеріалу музичний і життєвий досвід дітей. Учитель ознайомлений з вимогами навчальних програм, методичними рекомендаціями щодо викладання навчальних предметів у поточному навчальному році, нормативними документами, що регламентують роботу з художньо-естетичної освіти та виховання школярів.
       На уроках та заняттях гуртка панує атмосфера святковості, гармонії й доброзичливості, що створює позитивну енергію, притаманну мистецтву.  Учитель знайомить школярів із характером, емоційним змістом музичних творів, учні вчаться розрізняти звуки, звучання різних музичних інструментів, орієнтуватися у ритмічному малюнку мелодії, співати із нот за ручними знаками. Велику роль приділяє звукоутворенню, дикції, диханню, чистоті інтонування. В основу занять кладе формування музичної культури школярів, поглиблює набуті учнями знання про музику, акцентує увагу на ролі музики в житті людини. До репертуару включаються пісні, рекомендовані програмою. Обов’язковим є вивчення Державного Гімну України.
      Учні володіють певними навичками й уміннями, можуть виконувати окремі музичні твори, демонструють знання спеціальної музичної термінології. Ірина Мирославівна постійно поглиблює накопиченні знання учнів у сфері музики, а також акцентує увагу на взаємозв’язку музики і життя, використовує міжпредметні зв’язки з літературою, історією, образотворчим мистецтвом. Учитель веде постійну роботу з розвитку творчих здібностей школярів і залучає їх до участі в конкурсах.

Директор школи С.С.Петрушка

Немає коментарів:

Дописати коментар